شیشه رنگی بین کابینت قهوه ای رنگ در یک آشپزخانه

این مفهوم که استفاده از شیشه رنگی در محیط هایی مانند حمام و آشپزخانه حدودی منسوخ شده است، کاملا اشتباه است و با شیشه های رنگی می توان جلوه زیبایی به محیط آشپزخانه داد. شیشه‌ های رنگی درخششی را به محیط آشپزخانه شما ارائه می‌دهند که روی یک کابینت معمولی نمی‌ توانیم آن زیبایی را مشاهده کنیم و استفاده از آن در کابینت، مبلمان یا پارتیشن تاثیر بسیاری می گذارد و دیدن آن زیباست. در این مقاله قرار است شما را با 6 مورد از بهترین شیشه رنگی بین کابینت آشنا کنیم. پس تا انتها مطلب همراه ما باشید.

شیشه رنگی بین کابینت چیست و تصویر شیشه بین کابینتی قرنز در آشچزخانه
معرفی و آشنایی با شیشه رنگی بین کابینت

شیشه رنگی بین کابینت چیست ؟

شیشه بین کابینتی با جذابیت و کارایی بالا، کاربرد های بیش تری در آشپزخانه های مسکونی پیدا کرده است. این متریال علاوه بر کاربردی بودن، مقاومت در برابر رطوبت و سهولت در نگهداری و نظافت، سبکی و ظرافت را برای محیط به ارمغان می آورد. همچنین با تولید در طرح های مختلف، رنگ ها و سبک های متنوع، باعث خلاقیت بیش تر آشپزخانه ها می شود. شیشه به دلیل تطبیق پذیری و زیبایی اش بیش تر از قبل در پروژه های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا ماده ای مقاوم و تمیز کردن آن آسان است.

شیشه همچنین درخشندگی را به ارمغان می آورد و با انعکاس نور حس دامنه محیطی را ایجاد می کند و برای آشپزخانه های کوچک ایده آل است. آشپزخانه هایی پوشیده از شیشه رنگی بین کابینتی به دلیل سهولت متریال و هم چنین روکش‌های شیشه‌ ای زیبا، بسیار مورد استفاده هستند. برای استفاده از شیشه رنگی بین کابینت، معمولا از رنگ های خنثی استفاده می شود، زیرا اگر بخواهید بعداً آشپزخانه را دوباره طراحی کنید، نیازی به تغییر کل کابینت نیست.

کاربرد بهترین شیشه رنگی بین کابینت و تصویر شیشه رنگی بین کابینتی آبی
آشنایی با کاربرد های بهترین شیشه رنگی بین کابینت

کاربرد شیشه رنگی بین کابینت در آشپزخانه

آشپزخانه معمولا یکی از مهم ترین مکان ها در هر خانه ای است و برای برخی از خانم ها قسمت اصلی خانه به حساب می آید. فضای در نظر گرفته شده برای آشپزی اغلب باعث به وجود آمدن ایده های خلاقانه با شیشه رنگی برای طراحی کابینت می شود. به طور مثال شیشه سفید باعث روشن تر شدن آشپزخانه می شود. هم چنین، در آشپزخانه می توان از شیشه های رنگی، همانطور که در طراحی پارتیشن شیشه ای مورد استفاده قرار می گیرد، در رنگ های دیگر استفاده کرد تا محیط را برجسته تر و مدرن تر کرد.

رنگ قرمز شیشه رنگی بین کابینت در آشپزخانه باعث جذاب شدن محیط می شود. از سوی دیگر، نقطه برجسته در دکوراسیون استفاده از درهای شیشه ای آبی رنگ در کابینت های بالایی خانه است که در تضاد با رنگ های دیگری است که در بقیه محیط ها حاکم است.

اجرا شیشه رنگی بین کابینت صورتی برای محیط آشپزخانه
بهترین شیشه رنگی بین کابینت چه ویژگی هایی دارد؟

ویژگی شیشه رنگی بین کابینت

یکی از ویژگی های اصلی شیشه، شفافیت آن است. با این حال، این ماده همیشه نیازی به انتقال کامل نور ندارد. شیشه های رنگی، علاوه بر کنترل بیش تر حریم خصوصی، عمدتاً تطبیق پذیری محیط را به ارمغان می آورند و قدرت تزئینی بالایی دارند. شیشه های رنگی که به ویژه در مبلمان، بین کابینت، روی میزها، دیوارپوش ها و حتی در نما استفاده می شود، سهولت بیش تری در تمیز کردن نسبت به سایر مواد ایجاد می کند و در عین حال ظاهری آرام تر و پیچیده تر به ارمغان می آورد و نگهداری زیاد از کابینت ها را کم می کند. شیشه رنگی بین کابینت به طور فزاینده ای در بین تمامی وسایل و تجهیزات آشپزخانه خودنمایی می کند. به علاوه، به تطبیق پذیری وسایل نیز کمک می کند، زیرا شیشه را می توان در رنگ های مختلف پردازش و اعمال کرد.

شیشه رنگی بین کابینتی نسبت به کاربرد هایی مانند چوب یا استیل در کابینت ها نیز مزایایی دارد. از آن جایی که محیط آشپزخانه بسیار شلوغ است، مقدار زیادی آب و چربی مانند روغن وجود دارد. تمیز کردن شیشه رنگی نسبت به دو ماده دیگر که در بالا ذکر شد بسیار راحت تر است. حتی هنگام استفاده از آب برای پختن غذا، شستن ظروف یا تمیز کردن آشپزخانه، چوب متورم می شود و استحکام خود را از دست می دهد و به کابینت آسیب می رساند و با گذشت زمان، کابینت های ساخته شده از مواد دیگر ممکن است دچار خوردگی شوند.  شیشه رنگی بین کابینتی علاوه بر روشن شدن محیط، در تماس با آب نیز آسیبی نمی بیند و به راحتی تمیز می شود.

معرفی بهترین شیشه رنگی بین کابینت
معرفی بهترین مدل های شیشه رنگی بین کابینت

بهترین مدل های شیشه رنگی بین کابینت

با توجه به تنوع مدل ها، می توان از شیشه رنگی بین کابینت به روش های مختلف در طراحی آشپزخانه نوآوری ایجاد کرد. پس باید با انواع مدل های شیشه رنگی بین کابینت آشنا شده و یکی را انتخاب کنید که به بهترین شکل با سبک تزئینی شما مطابقت داشته باشد. پس برخی از طرح ها و مدل ها را در پایین مشاهده می کنید:

1. آشپزخانه کوچک با میزهای کوارتز سفید و شیشه های بین رنگی خاکستری

این مدل برای کسانی که دکوراسیون مینیمالیستی و شفاف را دوست دارند عالی است. حتی اگر آشپزخانه کوچکی دارید، برای به دست آوردن فضایی زیبا، ارزش آن را دارد که روی این نوع شیشه رنگی بین کابینتی سرمایه گذاری کنید.  استفاده از این نوع شیشه ها و منظم نگه داشتن محیط، ارزش انتخاب این مدل کابینت آشپزخانه را دارد.

شیشه بین کابینتی دودی از بهترین شیشه رنگی بین کابینت
معرفی بهترین مدل های شیشه رنگی بین کابینت آشپزخانه

2. آشپزخانه مجهز با بهترین شیشه رنگی بین کابینت دودی

یکی دیگر از مدل های شیشه رنگی بین کابینت که در پروژه های مدرن زیبا به نظر می رسد، شیشه دودی است. شیشه دودی معمولا در مکان هایی با تابش نور زیاد استفاده می شود تا نور بیش از حد محل را بشکند و در رنگ های تیره و روشن به بازار عرضه می شود.

3. آشپزخانه مجهز به شیشه فلوت دار رنگی بین کابینت

در طول فرآیند تولید شیشه فلوت، گرما در نقاط خاصی بر روی سطح شیشه صاف مبادله می شود که موج های فلوت معروف را تشکیل می دهند. اگر ایده نشان دادن همه چیز در داخل کابینت شیشه ای را دوست ندارید، روی شیشه رنگی فلوت دار سرمایه گذاری کنید، این کار حریم خصوصی را تضمین می کند و از نور اضافی در محفظه جلوگیری می کند.

4. شیشه رنگی بین کابینت سبز و مدرن برای آشپزخانه

همان طور که می دانید، علاوه بر چوب، یکی دیگر از راه های گنجاندن رنگ ها در دکوراسیون، از طریق استفاده از شیشه رنگی بین کابینت برای آشپزخانه است. می‌توانید تمام کابینت‌ها را در رنگ‌های خنثی مانند خاکستری یا سفید طراحی کنید و به سراغ شیشه های رنگی با رنگ‌های پر جنب و جوش‌تر مانند زرد، بنفش یا قرمز بروید. بنابراین رنگ ها را بدون اغراق در دکور وارد کنید.

بهترین شیشه رنگی بین کابینت زرد
استفاده از رنگ زرد در طراحی شیشه رنگی بین کابینت، بسیار رایج است.

5. استفاده از بهترین شیشه رنگی بین کابینت زرد در آشپزخانه مدرن

شیشه رنگی زرد محیط را با توجه به تابش نور روشن می کند، اما شفافیت خاصی را برای نشان دادن آن چه در بین کابینت آشپزخانه وجود دارد حفظ می کند و فوق العاده شیک است.

6. استفاده از شیشه رنگی بین کابینت سفید در آشپزخانه با طراحی شیک

معمولا، معماران استفاده از شیشه های رنگی سنتی را در ترکیب با عناصر دیگر برای ایجاد یک محیط دلپذیر با رنگ ها و بافت ها استفاده می کنند. رنگ های سبز و آبی شیشه رنگی  با رنگ های سرد آشپزخانه و کف لمینت کم رنگ تضاد دارند. اضافه شدن صندلی های نوستالژیک و هنرهای عجیب و غریب به آشپزخانه اجازه می دهد تا فضایی داشته باشد که توسط شیشه های رنگی بین کابینت تقویت  شود و به فضا جذابیت می بخشد و هویت آشپزخانه را مشخص می کند.

سخن پایانی

کابینت ها را می توان در متریال های مختلفی تولید کرد، اما اگر می خواهید با گزینه های مینیمالیستی و زیبا در خانه نوآوری کنید، توصیه ما این است که روی شیشه های رنگی بین کابینت سرمایه گذاری کنید. شیشه که برای تقسیم محیط های یکپارچه و به عنوان پوششی متمایز برای دیوارها و درب های کابینت استفاده می شود، به لطف خلاقیت طراحان و تطبیق پذیری متریال، کاربرد بیشتری پیدا می کند. این ماده هم چنین به روش‌ های دیگر، روی سطوح دیوار و درب‌ های کابینت یا فضای بین کابینت در میان سایر کاربردها، با استفاده از شیشه ‌های رنگ‌ شده استفاده می ‌شود.  شیشه به انتقال احساس وسعت در آشپزخانه با فضای محدود کمک می کند و باعث ایجاد سبکی در محیط طراحی شده توسط معماران می شود.

جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید

 

باور کنید شیشه به اندازه چوب و ام دی اف موادی همه کاره است و می تواند پوشش های مختلفی داشته باشد یا از رنگ های زیبا ساخته شود تا آشپزخانه شما را روشن تر کند. البته داشتن یک آشپزخانه تمام شیشه عملا غیرممکن است، اما استفاده حداکثری از مواد می تواند باعث افزایش عمر مفید آشپزخانه شود. پس قبل از ساخت کابینت به شیشه بین کابینت با پالت رنگی فکر کنید زیرا مهم است که به هماهنگی بین کابینت و تجهیزات و وسایل اطراف فکر کنید.

شرکت شیشه تتراجام، انواع شیشه لاکوبل و آینه دکوراتیو را با سابقه ای درخشان و بیش از یک دهه تجربه حرفه ای و بکارگیری تجهیزات و ماشین آلات مدرن و پیشرفته طراحی و تولید می کند. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان تتراجام تماس بگیرید. شماره تماس: ۰۹۱۲۵۰۹۸۹۸۶ – ۰۲۱۲۲۹۷۵۰۰۴

منبع: housing

شرکت شیشه تتراجام

سوالات متداول

  • بهترین مدل های شیشه رنگی بین کابینت کدام اند؟
    از بهترین مدل های شیشه رنگی بین کابینت می توان به شیشه بین کابینتی زرد برای دکوراسیون مدرن و شیک، شیشه رنگی بین کابینتی با شیشه فلوت و… اشاره کرد.
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۶ از ۵
از مجموع ۵ رای

6 Comments

  • پروسه سفارش و نصب شیشه بین کابینتی کلا چقدر طول میکشه؟

    • سلام و احترام خدمت شما کاربر گرامی.
      پروسه نصب، طراحی و اجرا شیشه بین کابینتی با توجه نوع پروژه زمان متفاوتی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های ۰۹۱۲۵۰۹۸۹۸۶ – ۰۲۱۲۲۹۷۵۰۰۴ تماس بگیرید.

  • برای شیشه بین کابینتی از چه نوع شیشه ای استفاده کنیم که مقاوم باشه و کمتر بشکنه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *